HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Favorite Subject

Go down 
AuthorMessage
nvr stp loling
Admin
avatar

Posts : 243
Join date : 2008-11-04
Location : ♪ ♫ do the hellen keller. ♪ ♫

PostSubject: Favorite Subject   Thu Nov 06, 2008 5:44 pm

Mines would have to be.

Science. Just because it's hilarious.
Civics. My teacher rocks.
PE. Only because like all my friends are in it.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://blahdyblahh.aforumfree.com
Epic_Fail62

avatar

Posts : 168
Join date : 2008-11-05
Location : My usual resting spot: On a soft cloud of the magical pixie world

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 5:46 pm

Hmmm...

Language Arts/Spelling: Cuz its so easy =D and for some reason I like spelling :/
History: IDK. I like history.

_________________


Back to top Go down
View user profile
nvr stp loling
Admin
avatar

Posts : 243
Join date : 2008-11-04
Location : ♪ ♫ do the hellen keller. ♪ ♫

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 5:54 pm

spelling. haha. i hate spelling. yet im good at it xD

_________________
Back to top Go down
View user profile http://blahdyblahh.aforumfree.com
Epic_Fail62

avatar

Posts : 168
Join date : 2008-11-05
Location : My usual resting spot: On a soft cloud of the magical pixie world

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 5:57 pm

LOL Yeah... For me science is OKAY but we have this disabled kids teacher named Mrs. Castan who is the biggest *ahem* FEMALE DOG ever!

_________________


Back to top Go down
View user profile
nvr stp loling
Admin
avatar

Posts : 243
Join date : 2008-11-04
Location : ♪ ♫ do the hellen keller. ♪ ♫

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 5:58 pm

ohhhhh. i see. i love science. we had a yeast explosion today. it was HUH-LARIOUSSSS.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://blahdyblahh.aforumfree.com
Epic_Fail62

avatar

Posts : 168
Join date : 2008-11-05
Location : My usual resting spot: On a soft cloud of the magical pixie world

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 6:06 pm

LOL LUCKY!!

_________________


Back to top Go down
View user profile
nvr stp loling
Admin
avatar

Posts : 243
Join date : 2008-11-04
Location : ♪ ♫ do the hellen keller. ♪ ♫

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 6:07 pm

yeah we had this like hydrogen peroxide and yeast, and so we poured them both into a beaker and then put a balloon over the top of the beaker, and then the balloon like inflated, and when we took the balloon off the yeast like burst out and the ballooon flew over to this guy byron and stuff. hahaha it was hilarious.(;

_________________
Back to top Go down
View user profile http://blahdyblahh.aforumfree.com
Epic_Fail62

avatar

Posts : 168
Join date : 2008-11-05
Location : My usual resting spot: On a soft cloud of the magical pixie world

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 6:12 pm

LAWL I wish I were there. LOL.

_________________


Back to top Go down
View user profile
nvr stp loling
Admin
avatar

Posts : 243
Join date : 2008-11-04
Location : ♪ ♫ do the hellen keller. ♪ ♫

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 6:13 pm

we would have been exploding in laughter. buddies

_________________
Back to top Go down
View user profile http://blahdyblahh.aforumfree.com
Epic_Fail62

avatar

Posts : 168
Join date : 2008-11-05
Location : My usual resting spot: On a soft cloud of the magical pixie world

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 6:18 pm

LOL! Buddies XD buddies

_________________


Back to top Go down
View user profile
nvr stp loling
Admin
avatar

Posts : 243
Join date : 2008-11-04
Location : ♪ ♫ do the hellen keller. ♪ ♫

PostSubject: Re: Favorite Subject   Fri Nov 21, 2008 6:44 pm

ofcourseee.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://blahdyblahh.aforumfree.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Favorite Subject   

Back to top Go down
 
Favorite Subject
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Milk's Favorite Cookie
» Type In A Line Of Your Favorite Song
» Favorite Captain
» who is your favorite anime character of all time?
» Favorite Legendary Pokemon?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Chat :: School-
Jump to: